Beheren

Wat goed werkt moet
goed blijven werken.

Uw IT blijft 24/7 /365 soepel draaien.

#Beheren

Beheren

Wat goed werkt, moet goed blijven werken

Soms is pasklare IT de beste oplossing. Soms vraagt een situatie om scherpe consultancy die uitmondt in maatwerk. Maar hoe de keuze ook uitvalt, wat ons betreft staat één ding centraal: uw IT-omgeving moet stabiel en probleemloos blijven draaien. U moet erop kunnen vertrouwen, 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar. Daarom blijven we ook na een project of levering paraat bij onze klanten. Voor beheer, voor service, voor support en voor controle. We leveren alle denkbare Managed Services om uw IT-omgeving soepel draaiende te houden. Want wat goed werkt, moet goed blijven werken.

Managed Services

Onze Managed Services bestaan voor het grootste deel uit geautomatiseerde processen om het beheer op adequate wijze te structureren. Maar niet alles kan op afstand worden opgelost. En soms vraagt het optimale resultaat nog altijd om ‘mensenwerk’. Daarom bieden we ook de volgende diensten:

Remote Monitoring

Lesscher IT zorgt voor continu beheer, monitoring en periodiek onderhoud. Wij zijn uw remote IT-manager die op de achtergrond een oogje in het zeil houdt en dag en nacht weet wat er met uw netwerk gebeurt. Zo kunnen we mogelijke issues tackelen voordat ze uitgroeien tot problemen. En kunt u zich bezighouden met uw eigen business.

Proactief Beheer

Alles wat belangrijk is, verdient zorg en aandacht. Wij beheren uw IT-systemen proactief en regelmatig met belangrijke patches en andere strategische updates die ervoor zorgen dat uw technologie feilloos blijft functioneren.

Servicedesk

De specialisten van onze Servicedesk zijn uw eerste aanspreekpunt bij een probleem of storing. Zij monitoren uw complete systeem en gaan direct aan de slag om uw probleem op te lossen. Via Remote Beheer of tweede- of derdelijns service krijgt u precies de ondersteuning waar uw situatie om vraagt. Een hele zorg minder!

Systeembeheer op locatie

Het kan heel prettig zijn om structureel ‘handjes’ te hebben om uw netwerk te onderhouden en uw gebruikers te ondersteunen. Lesscher IT levert die handjes. We spreken vooraf met u af welke werkzaamheden er moeten worden uitgevoerd en hoe vaak we daarvoor langskomen.

24/7 ondersteuning

Lijkt het u ook zo’n lekker rustig idee als u u altijd iemand kunt bellen in geval van storingen? Reken dan op onze krachtige combinatie van Servicedesk en Remote Ondersteuning. Dan weet u zeker dat uw problemen direct worden opgepakt en opgelost!

Detachering

Bent u op zoek naar tijdelijke of structurele ondersteuning op IT-gebied? Dan kunt u altijd terugvallen op de experts van Lesscher IT. We helpen u structureel of op projectbasis. Onze engineers hebben allemaal hun eigen expertise, van allrounder tot VMware en van Citrix tot Microsoft-technologie. Samen helpen we u een project van A tot Z uit te voeren en te begeleiden.