Telefonie Online

Vaste- en mobiele telefonie komen samen tot één oplossing in de cloud

#TelefonieOnline

Telefonie Online

Telefonie Online is de toekomstvaste VoIP oplossing van Lesscher IT. Met Telefonie Online communiceert u via de cloud waardoor u geen fysieke telefooncentrale en ISDN-verbinding meer nodig heeft. Bovendien krijgt u met Telefonie Online een wereld aan nieuwe communicatiemogelijkheden en zijn koppelingen met andere applicaties eenvoudig te realiseren.



Eigenschappen

Lesscher Telefonie Online biedt naast het efficiënter communiceren en de integratie met onder andere Werkplek Online nog meer voordelen.

Schaalbaar

Telefonie Online van Lesscher is uiterst flexibel. De telefooncentrale groeit en krimpt met uw bedrijf mee. Het dan ook erg eenvoudig om bijvoorbeeld het aantal gebruikers aan te passen. Zo heeft u nooit te maken met over- of ondercapaciteit.

Pay-per-use

Voor Telefonie Online betaalt u een vast bedrag per medewerker per maand. Dit bedrag is gebaseerd op de functionaliteiten die u per medewerker wenst. Dat kunnen standaard belfuncties zijn, maar ook professionele receptie- of callcenterfunctionaliteiten. Pay-per-use dus, waardoor u nooit met onverwachte rekeningen geconfronteerd wordt.

Betrouwbaar

Met Telefonie Online communiceert u altijd via het betrouwbare netwerk van KPN. Dit netwerk is redundant uitgevoerd en wordt 24/7 bewaakt. Daarnaast is Telefonie Online nooit onderhevig aan een kabelbreuk of stroomstoring.

Toekomst vast

In tegenstelling tot een fysieke telefooncentrale zal de telefooncentrale in de cloud nooit verouderen. Omdat het platform continu up-to-date wordt gehouden, bent u altijd voorzien van de nieuwste functionaliteiten.

Slimmer samenwerken met I AM Totaalcommunicatie

I AM maakt communiceren niet alleen eenvoudiger, maar ook efficiënter. Met I AM kiest u zelf de vorm van communiceren die het beste bij de situatie past. Of dit nu chat, bellen of videobellen is. Eén op éen, of juist in groepsverband. Maar ook desktopdelen en filesharing. En met de real-time beschikbaarheidsstatus van collega’s ziet de gebruiker eenvoudig wie beschikbaar en bereikbaar is. I AM werkt ook over het publieke internet - waaronder 4G - en is volledig geïntegreerd in de telefooncentrale in de cloud. Zo maakt I AM u altijd en overal bereikbaar. En is een gebruiker via I AM in gesprek, dan is ook het vaste en/of mobiele nummer in gesprek.

totaalcommunicatie